600 bedrijven uit heel Nederland en we groeien nog steeds

Vragen? Bel of mail ons direct.

Ongekend efficiënt: verhoog de efficiëntie van uw medewerkers

Vragen? Bel of mail ons direct.

Verhoog de betrokkenheid van uw medewerkers

Vragen? Bel of mail ons direct.

We zorgen voor koppelingen met uw boekhoudsoftware, bank en accountant

Vragen? Bel of mail ons direct.

Haal het maximale uit uw loonberekeningen en subsidies

Vragen? Bel of mail ons direct.

Onze klanten geven ons een 8,3 voor onze dienstverlening

Vragen? Bel of mail ons direct.

U krijgt van ons herinneringen over jubilea, verjaardagen en einde contract

Vragen? Bel of mail ons direct.

We maken het u zo makkelijk mogelijk met handige online software

Vragen? Bel of mail ons direct.

Altijd persoonlijk contact met uw vaste salarisspecialist

Vragen? Bel of mail ons direct.

Veranderingen in uw CAO houden wij in de gaten

Vragen? Bel of mail ons direct.

Wij denken met u mee, maar blijven kritisch

Vragen? Bel of mail ons direct.

Direct uw offerte.

Wij bellen u terug!

Vul uw naam en telefoonnummer in en wij bellen u binnen 1 dag terug!

Uitbreiding dienstverlening:
HR-rapportages

In onze software voor salarisadministratie (Personeel en Salaris Online) vindt u een aantal nieuwe overzichten. Het gaat om de overzichten “Dashboard Salaris”, “Dashboard Headcount” en “Werkgeverskosten Bedrijf (jaar)". Deze overzichten tonen u in één oogopslag een aantal handige en goed bruikbare tools die uit uw eigen salarisgegevens zijn gegenereerd. Dit is een uitbreiding van onze dienstverlening. Er wordt gebruik gemaakt van de gegevens die wij al van u hebben. U hoeft hiervoor verder niets aan te passen en er zijn geen extra kosten aan verbonden. 

De voordelen van onze HR-rapportages:

  • Maak uw medewerkers en organisatie efficiënter.
  • Gerichte coaching omdat u exact zien hoe efficiënt elke medewerker is én hoe u hem/haar efficiënter kunt laten werken.
  • Zorg voor betrokken, gemotiveerde medewerkers die bij u blijven werken.
  • Eenvoudig overzicht van loonkosten en werkgeverslasten.

Wij zijn erg enthousiast over de extra informatie die wij u op deze manier kunnen aanbieden! Bent u er ook enthousiast over? Vraag dan hiernaast uw persoonlijke demo aan.  

Of neem contact met ons op. »
 

Dashboard Salaris

Dit dashboard geeft een overzicht van de werkgeverslasten, totaal en per uur, gegevens over de hoogte van salarissen binnen uw onderneming (algemeen en specifiek) en het gebruik van een lease-auto.

Ook deze rapportages zijn visueel aantrekkelijk weergegeven op een overzichtelijk dashboard. De overzichten bieden dan ook snel inzicht in alle HR gegevens.

 

Dashboard Headcount

Het Dashboard Headcount geeft inzicht in contracten, jubilea, verloop, leeftijdsopbouw en FTE’s. Van de organisatie, maar ook per afdeling. Daarbij wordt gebruik gemaakt van duidelijke grafieken en overzichten, maar ook van een vergelijking van aantallen.

Met één druk op de knop beschikt u over een overzichtelijk document dat duidelijk aangeeft hoe uw organisatie ten opzichte van de maand daarvoor functioneert. Voordeel van het gebruik van een dashboard is dat u niet alle informatie hoeft te verzamelen vanaf verschillende plaatsen, maar dat de gegevens voor u al allemaal onder elkaar zijn gezet.
 

   

Werkgeverskosten Bedrijf (jaar)

Het Dashboard voor Werkgeverskosten geeft u aan hoe hoog de kosten per medewerker zijn in de afgelopen 12 maanden. Het overzicht geeft de maandelijkse kosten én de opgetelde kosten van het afgelopen jaar weer.

De totale kosten worden ook weer verwerkt in een duidelijk grafiek over het afgelopen jaar. Alle overzichten kunt u op eenvoudige wijze in pdf-vorm opslaan of printen. Het overzicht werkgeverskosten kan tevens in Excel worden opgeslagen.

U vindt de overzichten door in te loggen op Personeel en Salaris Online in het blok “HR documenten” (via “explorer” onder het kopje “loonopdracht”).

 

 

  • Betrouwbaar advies van onze HR- en salarisspecialisten
  • Onze klanten beoordelen onze dienstverlening met een 8,3 
  • Eenvoudig overstappen met de Overstapservice
  •  

     

    Judith Brouwers - Van de Wiel AA (accountant / eigenaar):

    "Juist de persoonlijke aanpak spreekt aan. Jullie deskundigheid, goede kwaliteit en een fijne samenwerking vallen mij op. Ik geef het uit handen en weet dat het goed gaat. Een heel actieve aanpak, super deskundig en de online toepassingen maken het voor ons en onze klanten inzichtelijk. Voor klanten fijn en voor ons fijn."

    Meierij Accountancy & Advies

    (circa 45 medewerkers in dienst bij klanten)