Gezocht: ervaren salarisspecialist (tussen 24 en 40 uur)
Als nieuwe collega krijg je een startbonus van 1500,- netto!
Ben je lekker zelfstandig, maar ook een teamspeler? Help je graag vol passie en plezier jouw klanten met personeels- en salarisadministratie? Kan je op HBO niveau presteren en wil je graag jezelf blijven ontwikkelen? Top! Dan nemen we je graag mee naar de verdere inhoud van onze vacature.
We groeien vrolijk door en werken vanuit een mooie, groene, nieuwe werkplek op de 4e verdieping aan het Takenhofplein 3 in Nijmegen. Prima bereikbaar, ook met de bus en trein. Kom jij ons team versterken?
Wat ga je doen?
We gaan werken in 2 teams. Je krijgt een aantal eigen klanten, die je proactief gaat helpen met allerlei zaken die met salarissen, personeel en automatisering te maken hebben.
- Samen met je directe collega’s ga je de personeels- en salarisadministratie verzorgen voor onze klanten.
- Je hebt veel telefonisch contact met klanten.
- Je werkt in een team met ervaren collega’s. Je krijgt volop hulp en begeleiding van je collega’s.
- Je richt onze online personeels- en salarissoftware (Nmbrs) zo optimaal mogelijk in en je helpt onze klanten proactief telefonisch en per e-mail bij het gebruik van deze software.
- HR Extra is één van onze nieuwste diensten en ook daar ga je volop mee aan de slag.
Omdat onze klanten dagelijks telefonisch een beroep doen op jouw kennis, is geen dag hetzelfde!
Wat moet jij kunnen, hebben & willen?
Ben jij zelfstandig, leergierig en zet je graag een stap extra? Lees dan snel verder.
- Je presteert op HBO niveau.
- Je hebt je Praktijkdiploma Loonadministratie (PDL) behaald en vervolgens wil je je graag verder ontwikkelen. Misschien heb je eerder al VPS behaald of wil dat binnenkort op onze kosten gaan halen.
- Je hebt meerdere jaren werkervaring met personeels- en salarisadministratie. Die ervaring heb je bij voorkeur opgedaan bij een accountantskantoor of (salaris-) administratiekantoor. Als je meerdere jaren ervaring hebt met Nmbrs (of Loket) is dat een pré.
- Cijfermatig ben je zeer sterk, je werkt zeer nauwkeurig en gestructureerd.
- Je hebt er plezier in om processen zo goed en efficiënt mogelijk te automatiseren en optimaliseren.
- Je werkt in drukkere periodes (vooral januari) extra, zodat je vrij kunt nemen als de zon weer schijnt of als het jou privé goed uitkomt.
Wat kunnen wij jou geven?
Een uitdagende functie met veel toekomstperspectief! Uiteraard bieden wij je een opleiding aan om de benodigde vakkennis uit te breiden. Daarnaast kan je altijd met vragen bij collega’s terecht. Ons aanbod op een rijtje:
- Salaris tussen de € 3.200,- en € 4.700,- bruto per maand o.b.v. 40 uur, afhankelijk van opleiding en ervaring.
- afhankelijk van jouw wensen tussen 24 en 40 uur per week, minimaal 3 dagen per week.
- Een prettige en uitstekend bereikbare werkomgeving aan de rand van Nijmegen met ervaren collega’s.
- Mogelijkheid om (na enige tijd) ook vanaf huis te kunnen werken. Met goede technische middelen maken we dat graag zo prettig mogelijk.
- 27 vakantiedagen op fulltime basis + 3 (!) dagen extra als je in een jaar niet ziek bent geweest.
- Reiskostenvergoeding à € 0,23 per kilometer, ook als je met de fiets komt. Dat doen veel van onze collega’s, lekker gezond.
- Een goede pensioenregeling via ASR Doenpensioen/ Brand New Day (4,5% werknemer en 14% werkgever)
- 100% studiekostenvergoeding. Reiskosten voor de studie worden ook vergoed.
- Regelmatig gezellige teamuitjes!
- We werken met de nieuwste online software van o.a. Nmbrs, Zendesk en Google, zodat je werk zo goed mogelijk uit kan voeren.
- Jouw ideeën en inbreng om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren juichen we van harte toe.
- Je krijgt veel vrijheid om jouw eigen klanten blij te maken. En het fijne is dat je altijd terug kunt vallen op de hulp van ervaren collega’s!
- Je krijgt als nieuwe collega een startbonus van € 1500,- netto (in 3 delen). Als je wordt voorgesteld door een collega van Van Winssen krijgt hij/zij ook een bonus.
Wie zijn wij?
Wij bij Van Winssen zijn volledig gespecialiseerd in het verzorgen van online personeels- en salarisadministratie en helpen werkgevers bij het automatiseren van HR-processen. We zijn dan ook superblij dat we inmiddels 800 bedrijven (met meer dan 5.000 werknemers) tot onze klanten mogen rekenen. We lopen voorop met het toepassen van nieuwe, handige online oplossingen en koppelingen voor personeels- en salarisadministratie. Klantgericht handelen, oplossen van vragen en problemen en topservice verlenen doen we heel graag. Én samen.
Deskundig, servicegericht en persoonlijk, maar ook betrouwbaar en meedenken zijn kernwoorden waarmee onze klanten ons omschrijven. En dat is waar we het voor doen!
Van Winssen Personeel en Salaris is in 2006 opgericht door Roel van Winssen. Eind juni 2022 is Van Winssen Personeel en Salaris verhuisd naar het Takenhofplein in Nijmegen, dichtbij de snelweg en het treinstation. Ons team bestaat naast Roel al vele jaren uit ervaren salarisexperts. Jubilea van 10 of 12,5 jaar hebben we al meermaals gevierd. We werken samen in een hecht team.
We zijn een enthousiast team en wij geloven in persoonlijke aandacht, zetten nét dat stapje extra en we gaan voor lange termijn relaties. We nemen elkaar serieus en denken graag met elkaar mee. We zijn zorgvuldig, autonoom en een tikkie eigenwijs.
Meer info
We kunnen ons goed voorstellen dat je, voordat je reageert, graag met één van ons wilt spreken. Bel voor meer info met Roel via telefoonnummer 024-6752904.
Besluit je te solliciteren? Stuur dan jouw motivatie met CV (of een link naar LinkedIn) naar Van Winssen Personeel en Salaris, ter attentie van Roel van Winssen. Mail je sollicitatie naar vacature@personeelensalaris.nl. Je krijgt sowieso een bericht naar aanleiding van je sollicitatie. Het eerste gesprek is met Roel (eigenaar). Er volgt nog een tweede ronde met Roel (eigenaar) en Patrick (teamleider).
******
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.