Gezocht: junior salaris- en personeelsadministratie medewerker

Gezocht: junior salaris- en personeelsadministratie medewerker

Wij zijn op zoek naar een nieuwe junior salaris- en personeelsadministratie medewerker. Ben jij goed met cijfers en nauwkeurig? Lees dan verder.

Wie zijn wij?

Ons team bestaat uit 7 medewerkers. We hebben een informele sfeer op kantoor. We werken voor 600 bedrijven met circa 5.000 werknemers. We lopen voorop met het toepassen van online oplossingen en koppelingen voor personeels- en salarisadministratie. We handelen klantgericht, lossen vragen en problemen op en verlenen top service. Dit doen we als één hecht team. Wij geloven in persoonlijke aandacht, zetten nét dat stapje extra en we gaan voor langetermijnrelaties. We nemen elkaar serieus en denken graag met elkaar mee. We zijn zorgvuldig, autonoom en een tikkie eigenwijs. Jij ook? Solliciteer dan bij ons.

Wat ga je doen?

We leren je het salarisvak. Als je al basiskennis hebt of zelfs meer, dan gaan we wat sneller door de inwerkperiode heen.

Uiteindelijk gaan we klanten aan je overdragen. Stap voor stap krijg je meer eigen verantwoordelijkheid in het doen van de salarisadministratie en het bijhouden van de personeelsadministratie.

Veel van ons werk is geautomatiseerd. Daardoor is het een afwisselende baan. Repeterend werk doen immers de systemen voor ons.

Je krijgt voldoende ruimte om werk op te pakken dat je graag doet.

Je hebt veel telefonisch contact met onze klanten.

Je hebt altijd één collega als back-up. Je wordt daarnaast grondig begeleid door de teamleider salarisadministratie.

Wat moet jij kunnen, hebben & willen?

Je hebt de capaciteiten om salaris- en personeelsadministratie te leren of je kan het al.

Je hebt een HBO werk- en denkniveau. Een afgeronde HBO opleiding is een pré, maar een juiste MBO4 opleiding en ervaring kan volgens ons ook goed matchen.

Je wilt graag je Praktijkdiploma Loonadministratie (PDL) en vervolgens je Vakopleiding Payroll Services (VPS) behalen. We leggen je graag uit wat dit inhoudt tijdens een persoonlijk gesprek.

Je hebt 1 of meerdere jaren werkervaring met personeels- en salarisadministratie of als helpdeskmedewerker bij een IT-bedrijf. Waarom bij een IT-bedrijf? Omdat we veel geautomatiseerd hebben en kennis daarvan is handig.

Je hebt een proactieve houding.

Je bent cijfermatig zeer sterk, je werkt nauwkeurig en gestructureerd.

Wat kunnen wij jou geven?

Salaris tussen € 2.000,- en € 2.400,- bruto per maand o.b.v. 40 uur, afhankelijk van je opleiding en ervaring.

Doorgroeimogelijkheden in ontwikkeling en salaris.

Studiekostenvergoeding.

32 tot 40 uur per week. Onze voorkeur heeft 36 uur.

Start per 1 maart of uiterlijk 1 april 2020.

27 vakantiedagen en 3 dagen extra als je in een jaar niet ziek bent geweest.

Reiskostenvergoeding a € 0,19 per kilometer, ook als je met de fiets komt.

Pensioencompensatie, bestaande uit 8% extra loon na aftrek van de AOW(middelloon)franchise. Dat is ongeveer € 80,- bruto per maand extra bij een salaris van € 2.000,- per maand.

Een gezellig team.

Meer info

Heb je interesse? Stuur dan jouw sollicitatiebrief met CV vóór 6 februari 2020 naar Van Winssen Personeel en Salaris, ter attentie van Roel van Winssen. Mail je sollicitatie naar vacature@personeelensalaris.nl. Je krijgt sowieso een bericht na de sluitingsdatum van de vacature. Het eerste gesprek is met Roel (eigenaar) en met Lienke (salarisspecialist) op 11 of 13 februari. Er volgt nog een tweede ronde met Roel (eigenaar) en Patrick (teamleider). Daarna nemen wij een beslissing.

******

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Meer weten? Bel of mail ons!

We kunnen ons natuurlijk heel goed voorstellen dat je voordat je reageert met één van je potentiële collega’s wil spreken. Dat kan! Bel voor meer info of een leuk gesprek over haar werk met Lienke van Eerden via telefoonnummer 024-6752904 (op dinsdag, donderdag of vrijdag).