Gezocht: salarisspecialist met IT affiniteit

Gezocht: ervaren parttime personeels- en salarisadministrateur

Ben je lekker zelfstandig, maar ook een teamplayer? Werk je graag met moderne software en heb je affiniteit met IT? Kan je op HBO niveau presteren en wil je graag jezelf blijven ontwikkelen? Zet je graag in drukke periodes een stap extra, zodat je in andere periodes lekker extra vrij kunt nemen?

Top! Dan neem ik je graag mee naar de verdere inhoud van onze vacature (0,6 fte).

Wat ga je doen?

Je krijgt een aantal eigen klanten, die je proactief gaat helpen met allerlei zaken die met salarissen, personeel en automatisering te maken hebben.

Samen met jouw zeven collega’s ga je de personeels- en salarisadministratie verzorgen voor onze 600 klanten.

Je hebt veel telefonisch contact met onze klanten. Je beantwoordt de eerste vragen of zorgt ervoor dat een collega dat doet.

Je hebt altijd één collega als back-up. Ook krijg je tijdens het inwerktraject (en als dat gewenst is daarna ook) volop hulp en begeleiding van de teamleider salarisadministratie.

Je richt onze online personeels- en salarissoftware (Nmbrs) zo optimaal mogelijk in en je helpt onze klanten proactief telefonisch en per mail bij het gebruik van deze software.

HR Extra is 1 van onze nieuwe diensten en ook daar ga je volop mee aan de slag.

Je deelt je eigen werk in, maakt je eigen planning en werkt lekker zelfstandig. Kortom, je hebt veel vrijheid. Ondanks deze grote mate van zelfstandigheid, staat jouw werk niet op zichzelf, maar werken we als één team aan optimale dienstverlening en service.

Omdat onze klanten dagelijks telefonisch een beroep doen op jouw kennis, is geen dag hetzelfde!

Wat moet jij kunnen, hebben & willen?

Ben jij zelfstandig, leergierig en zet je graag een stap extra? Lees dan snel verder.

Je presteert op HBO niveau. Een relevante afgeronde HBO opleiding is een pré. Als je op basis van jouw werkervaring hetzelfde kan, nodigen we je van harte uit ons te overtuigen!

Je hebt je Praktijkdiploma Loonadministratie (PDL) behaald en vervolgens wil je Vakopleiding Payroll Services (VPS) op korte termijn behalen.

Je hebt meerdere jaren werkervaring met personeels- en salarisadministratie. Die ervaring heb je bij voorkeur opgedaan bij een accountantskantoor of (salaris-) administratiekantoor. Als je ervaring hebt met Nmbrs (of Loket) is dat een pré.

Cijfermatig ben je zeer sterk, je werkt zeer nauwkeurig en gestructureerd.

Je hebt er plezier in om processen zo goed en efficiënt mogelijk te automatiseren en optimaliseren.

Je werkt in drukke periodes (vooral januari) graag extra, zodat je vrij kunt nemen als de zon weer schijnt of als het privé goed uitkomt.

Een uitdagende functie voor 24 uur met veel toekomstperspectief!

Wat kunnen wij jou geven?

Een uitdagende functie voor 24 uur met veel toekomstperspectief! Uiteraard bieden wij je een opleiding aan om de benodigde vakkennis uit te breiden. Daarnaast begeleiden we je en kan je altijd met vragen bij collega’s terecht. Ons aanbod op een rijtje:

Salaris tussen de € 2.800,- en € 3.400,- bruto per maand o.b.v. 40 uur, afhankelijk van opleiding en ervaring;

0,6 fte, voor ons is 20 tot 28 uur bespreekbaar.

In deze bijzondere tijden hebben we veel vanuit huis gewerkt, maar ook in de toekomst zal dat waarschijnlijk deels zo blijven. Met goede technische middelen maken we dat graag zo prettig mogelijk.

Een prettige en goed bereikbare werkomgeving aan de rand van Nijmegen met ervaren collega’s.

27 vakantiedagen op fulltime basis + 3 (!) dagen extra als je in een jaar niet ziek bent geweest. Je komt parttime bij ons werken, dus de vakantiedagen en de niet-ziek-bonus krijg je dan naar rato;

Reiskostenvergoeding a € 0,19 per kilometer, zelfs als je met de fiets komt. Dat doen veel van onze collega’s, lekker gezond;

Pensioencompensatie. Geen standaard pensioenregeling, maar 8% extra loon na aftrek van de AOW(middelloon)franchise. Dat is ongeveer € 170,- bruto per maand extra bij een salaris van € 3.000,- per maand o.b.v. 40 uur.

100% studiekostenvergoeding. Reiskosten voor de studie worden ook vergoed;

Af en toe een gezellige georganiseerde lunch op kantoor of een borrel in een café;

We werken met de nieuwste online software van o.a. Nmbrs, Zendesk en Google, zodat je jouw werk zo goed mogelijk uit kan voeren;

Jouw ideeën en inbreng om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren juichen we toe;

Je krijgt veel vrijheid om jouw eigen klanten blij te maken. En het fijne is dat je altijd terug kunt vallen op de hulp van je collega’s!

Wie zijn wij?

Wij bij van Winssen zijn volledig gespecialiseerd in het verzorgen van online personeels- en salarisadministratie en helpen werkgevers bij het automatiseren van HR-processen. We zijn dan ook superblij dat we inmiddels 600 bedrijven (met circa 5.000 werknemers) tot onze klanten mogen rekenen. We lopen voorop met het toepassen van nieuwe, handige online oplossingen en koppelingen voor personeels- en salarisadministratie. Klantgericht handelen, oplossen van vragen en problemen en top service verlenen doen we heel graag. Én samen.

Deskundig, servicegericht en persoonlijk, maar ook betrouwbaar en meedenken zijn kernwoorden waarmee onze klanten ons omschrijven. En dat is waar we het voor doen!

Van Winssen Personeel en Salaris is in 2006 opgericht door Roel van Winssen. In oktober 2015 is Van Winssen Personeel en Salaris verhuisd naar de rand van Nijmegen dichtbij de snelweg en het treinstation. Ons team bestaat naast Roel al vele jaren uit de salarisexperts Jeanne (12,5 jaar), Patrick (10 jaar) en Murat (8 jaar). Zeer ervaren, servicegericht en proactief helpen zij al jaren onze klanten naar volle tevredenheid. Door de groei van de afgelopen jaren is het team in 2016 en 2017 uitgebreid met Valérie, Lienke en Nicole. We werken samen in een hecht team, dat zie je ook wel aan het aantal dienstjaren.

We zijn een enthousiast team en wij geloven in persoonlijke aandacht, zetten nét dat stapje extra en we gaan voor langetermijnrelaties. We nemen elkaar serieus en denken graag met elkaar mee. We zijn zorgvuldig, autonoom en een tikkie eigenwijs.

Meer info:

We kunnen ons goed voorstellen dat je voordat je reageert graag met één van ons wil spreken. Bel voor meer info met Lienke van Eerden via telefoonnummer 024-6752904 (op dinsdag, donderdag of vrijdag).

Besluit je te solliciteren? Stuur dan jouw sollicitatiebrief met CV vóór 6 oktober 2020 naar Van Winssen Personeel en Salaris, ter attentie van Roel van Winssen. Mail je sollicitatie naar vacature@personeelensalaris.nl. Je krijgt sowieso een bericht na de sluitingsdatum van de vacature. Het eerste gesprek is met Roel (eigenaar) en met Lienke (salarisspecialist) op 12 of 13 oktober. Dat doen we online via Google Meet. Er volgt nog een tweede ronde met Roel (eigenaar) en Patrick (teamleider).

******

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Meer weten? Bel ons!

We kunnen ons goed voorstellen dat je voordat je reageert graag met één van ons wil spreken. Bel voor meer info met Lienke van Eerden via telefoonnummer 024-6752904 (op dinsdag, donderdag of vrijdag).