Koppeling Mijn Kantoor
Een koppeling met het softwaresysteem Mijn Kantoor neemt je veel werk uit handen. Je hoeft je medewerkersgegevens maar op één plek in te voeren. De gegevens worden direct doorgestuurd naar onze salarisadministratie-software. Hiermee voorkom je dubbele invoer en onnodige handelingen. Kortom: je werkt efficiënter en bespaart zo kostbare tijd.
De informatie in beide systemen is altijd up-to-date en gelijk. De informatie uit ons systeem: Personeel en Salaris Online, worden direct verzonden naar Mijn Kantoor. Hierdoor hoeven medewerkers hun loonstroken niet meer handmatig te downloaden. De medewerkersgegevens worden direct ingelezen in je salarisadministratie. Daarnaast kun je de SEPA-betaalbestanden gemakkelijk downloaden naar je bank. Deze automatische verwerking, bespaart jou veel tijd.
Met de Mijn Kantoor koppeling kan gemakkelijk worden gelegd met de systemen van Van Winssen Personeel en Salaris. De koppeling met jouw softwaresysteem is vlot en tegen lage kosten te realiseren, dankzij onze ruime ervaring. Direct tijdwinst voor jou!
We maken het jou zo eenvoudig mogelijk, dat is ons uitgangspunt. Je hebt voldoende zaken die jouw aandacht vragen. Door je personeels- en salarisadministratie aan ons uit te besteden, houd je tijd over om je te focussen op jouw kerntaken.