Kan ik mijn documenten digitaal laten ondertekenen?

Ja zeker!

Met onze premium module HR Extra, laat u uw contracten en andere documenten eenvoudig digitaal ondertekenen. Dit vereenvoudigt uw administratieve proces en voorkomt het probleem van “afdrukken, scannen en e-mailen”. Vanuit de software biedt u het contract digitaal aan uw medewerker aan, ter ondertekening. Medewerkers en managers zetten vanuit hun eigen digitale omgeving een digitale handtekening. Alle getekende documenten worden direct na ondertekening toegevoegd aan het digitale personeelsdossier. Documenten blijven niet meer liggen, wachtend op een handtekening. U kunt uw werk gewoon direct online afhandelen.

 

En extra eenvoudig is onze Word-koppeling: hiermee vult u uw eigen documenten met één druk op de knop met medewerker- en salarisgegevens. U koppelt sjablonen van uw eigen documenten aan de salarisadministratie en hoeft u geen persoonsgegevens, contractgegevens en salarissen meer over te nemen. Invoeren hoeft dus maar op één plek!