Over ons

“Deskundig, persoonlijk, snelle en soepele communicatie, betrouwbaar, daadkrachtig en proactief” noemen onze klanten vaak als ze ons omschrijven. Met een vast team zeer ervaren salarisspecialisten verzorgen we de personeels- en salarisadministratie voor meer dan 800 kleine en middelgrote bedrijven in heel Nederland. Ook met koppelingen en automatiseren onderscheiden we ons van anderen.

Onze specialisten staan voor je klaar

Ons team heeft er oprecht plezier in om jou en je organisatie vooruit te helpen. We geloven in investeren, persoonlijke aandacht en extra moeite doen. Samen bouwen we aan een waardevolle langetermijnrelatie op basis van vertrouwen en wederzijds respect. Dit doen we door elkaar serieus te nemen, samen te werken, mee te denken en kennis te delen.

We zijn zorgvuldig, autonoom en een tikkie eigenwijs. Onze blik is altijd gericht op de toekomst en we stellen hoge eisen aan inhoud, techniek en zichtbaar resultaat. We maken dingen graag simpel, omdat we uit ervaring weten dat dit het beste werkt.

Onze geschiedenis

“Ik wil ondernemers helpen bij het zijn van een goed werkgever. Ik wil ze helpen met hun personeels- en salarisadministratie en maak het ze daarbij graag zo makkelijk mogelijk met behulp van automatisering! Met dat idee ben ik voor mezelf begonnen. Daarvoor zag ik ruimte in de markt.”

Met deze ambitie richt Roel van Winssen, dan 29 jaar, in april 2006 Van Winssen Personeel en Salaris op. Vanuit zijn kantoor aan huis start hij en later dat jaar komt Jeanne als eerste medewerker in dienst. 

 

Een jaar later, in december 2007, verhuist Van Winssen Personeel en Salaris naar het kantoor aan De Balmerd in Beuningen en het team wordt uitgebreid. Ook daarna groeien we gestaag verder. Met het oog op de stabiele groei en de wens te investeren in de lange termijn komen Patrick in 2009 en Murat in 2011 ons team versterken.  

 

In 2011 stappen we over op de software van Nmbrs. Die software stelt ons in de gelegenheid om de allerbeste diensten te verlenen op gebied van HR- en salarisadministratie.  

 

De verhuizing naar een modern en ruim kantoor in Nijmegen in 2015 en de blijvende focus van Roel van Winssen op de lange termijn, zorgen voor een stijgende lijn in zowel klanten, als dienstverlening, kwaliteit en medewerkers. In een half jaar tijd wordt het team uitgebreid met een drietal nieuwe collega’s: Valerie, Lienke en Nicole.

 

In januari 2020 wordt Roel door BNZ Nijmegen uitgeroepen tot ondernemer van het jaar.

 

Het jaar daarop wordt het team verder uitgebreid met Bram en Shanel. We groeien door en in 2022 verwelkomen we weer twee nieuwe collega’s: Ramon en Astrid. Het fijne kantoor waar we zaten begint te klein te worden, dus in de zomer 2022 verhuizen we naar een groter pand aan het Takenhofplein. Het pand is uitgezocht op de mogelijkheid verder te groeien want we hopen eind dit jaar nog twee nieuwe collega’s te verwelkomen.

 

Gestart met één werkgever mogen we inmiddels meer dan 800 werkgevers tot onze klanten rekenen. Volledig autonoom en een tikkie eigenwijs. 

 

Wat ons kenmerkt is onze ervarenheid en onze focus op de lange termijn. We zijn een team dat al jaren met elkaar samenwerkt en heel goed op elkaar is ingespeeld. Samen willen we graag ondernemers helpen met hun personeel en hun salarisadministratie. We ondersteunen je heel graag bij het zijn van werkgever.

Waarborg kennis en kunde

We werken met hoogopgeleide salarisspecialisten, waarvan twee jouw vaste aanspreekpunt zijn die je bedrijf ècht kennen. Wij vragen dóór en denken proactief met je mee. Hierdoor kunnen wij je personeels- en salarisadministratie zó inrichten, dat deze als een maatpak past bij je bedrijf.

 

Van Winssen is opgenomen in het Register voor Payroll Professionals (RPP) van het Nederlands Instituut van Register Payroll Accounting (NIRPA). Alle salarisspecialisten van Van Winssen hebben minimaal de Vakopleiding Payroll Services (VPS, hbo-associate degree) met succes afgerond (of doen dat binnenkort).

Maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO)

Als onderneming zijn we onderdeel van de maatschappij en proberen we een steentje bij te dragen. Zo zijn we aangesloten bij het Inclusief Ondernemers Netwerk (ION). Dit netwerk heeft de ambitie om inclusief ondernemen te stimuleren in de regio en zich actief in te zetten op het behalen van de doelstelling in het Sociaal Akkoord: meer werk voor mensen met een beperking.

 

Ook zijn we sponsor van de Stichting Ronald McDonald Huis Nijmegen en ondersteunen we onder andere Stichting Kinderpostzegels Nederland, Stichting Bio Kinderrevalidatie, Stichting De Ster en Hotel Heppie.

 

Roel van Winssen is als adviseur betrokken bij StartUp Nijmegen, waar hij in maandelijkse spreekuren jonge starters ondersteunt bij het opzetten van een eigen onderneming.

 

Fietsen en het gebruiken van het OV doen we al vaak. Veel kan op afstand zonder te reizen en klanten bezoeken we bij voorkeur met elektrisch vervoer. We hebben een heel laag ziekteverzuim en stellen elkaar in de gelegenheid om werk en privé goed te combineren. Dat gaat eigenlijk vanzelf omdat we er heel veel plezier in hebben.

812

Tevreden klanten

5124

Digitale loonstroken per maand

119

Koppelingen met onze software

1428

HR-rapportages per maand