Koppel je urenregistratie in Dyflexis aan salarisadministratie uitbesteden en bespaar veel tijd!
Wij, Van Winssen Personeel en Salaris, helpen je graag met de koppeling tussen Dyflexis en jouw personeels- en salarisadministratie. Dat hebben we al vaker gedaan. We zijn namelijk een zeer ervaren partner van Dyflexis.
Wat is Dyflexis?
Dyflexis is een personeelsplanner en een urenregistratiesysteem. Je kunt ermee op een makkelijke manier je personeel inroosteren op basis van je budget, de loonkosten, de beschikbaarheid en / of de kwalificaties van de werknemers. Door het gebruiksgemak van het systeem bespaar je veel tijd.
Naast het plannen kan het systeem worden gebruikt voor het registreren van de aanwezigheid en de gewerkte uren. Hiervoor kan gebruik worden gemaakt van de Rex-O-Matic NOA. Werknemers kunnen in- en uitklokken door het scannen van een bankpas of OV-chipkaart. Hierdoor is het in- en uitklokken wel persoonlijk, maar wordt er geen privacygevoelige informatie opgeslagen (in tegenstelling tot bijvoorbeeld een vingerafdruk).
De gewerkte uren kunnen makkelijk vergeleken worden met de geplande uren. Zo is er snel inzichtelijk wie er meer of minder heeft gewerkt. Je hebt goed inzicht in de statistieken; zo heb je snel inzichtelijk wat de personeelskosten zijn in vergelijking met de omzet.
Voor wie is Dyflexis en de koppeling met de salarissoftware geschikt?
Dyflexis wordt gebruikt door meer dan 3000 bedrijven. Het is één van de meest gebruikte systemen in de horeca & recreatie, detailhandel / retail, productiebedrijven en in de zorg & welzijn.
Met het systeem heb je snel inzichtelijk hoe je bedrijf ervoor staat en wat er gaat komen, zodat je niet achteraf verrast wordt. Zo heb je inzicht in het aantal orders, bezoekers, patiënten, klanten, beschikbaarheid van werknemers, loonkosten, de weersverwachting, de aankomende evenementen en veel meer. Als er iets verandert in één van deze zaken, kun je de planning snel hierop aanpassen. Op deze manier past je planning altijd bij de werkelijkheid en beheers je jouw loonkosten.