Van Winssen Personeel en Salaris is gespecialiseerd in salarisadministratie in de detailhandel en retail. ‘Retail is Detail’ geldt ook in ons vak.
Wij verzorgen al voor een groot aantal grotere en kleinere winkels, boetieks, webwinkels, magazijnen en warenhuizen de personeels- en salarisadministratie. Daarom kennen we jouw uitdagingen écht. We snappen waar je moeilijkheden liggen en met welke oplossingen je het meest geholpen bent.
Van telecomwinkel tot juwelierszaak, van modezaak tot bloemenwinkel en van webwinkel tot hobbyzaak, van dierenspeciaalzaak tot slijterij, geen cao is ons vreemd! Met ons haal je een partner in huis met veel kennis en kunde, die jou daadwerkelijk werk uit handen neemt.
We doen altijd ons best om je optimaal te helpen. Onze oplossingen zijn erop gericht dat je zo min mogelijk tijd kwijt bent aan jouw personeels- en salarisadministratie. Je wilt vaste contactpersonen die jou en jouw bedrijf kennen, je werk uit handen nemen, helpen met automatiseren en je adviseren.
Het persoonlijke contact met twee vaste contactpersonen en de korte lijnen: informeel en direct
Onze ruime èn brede ervaring in de branche en onze kennis en deskundigheid, zowel wat betreft cao als wet- en regelgeving
De mogelijkheid veel zelf te kunnen doen en altijd advies te kunnen vragen van onze salarisspecialisten
Onze daadkracht en proactieve aanpak
Onze gebruiksvriendelijke salarisadministratiesoftware Personeel en Salaris Online
De diverse koppelmogelijkheden op het gebied van tijdregistratie en planning, financiële administratie en Office software en de eenvoud hiervan door onze kennis en ervaring
Vakkundig, zorgvuldig èn snel verzorgen wij voor jou je personeels- en salarisadministratie, omdat dat juist ònze kerntaak is. Met onze innovatieve software voor salarisadministratie kunnen we je optimaal ondersteunen en we investeren constant in nieuwe koppelingen met tijdsregistratie- en planningssoftware.
Lees hieronder hoe we het jou en je medewerkers makkelijk maken.
Stel je je eens voor dat je de gegevens van je medewerkers maar op één plek invoert en dat je softwaresystemen met elkaar communiceren…
Gewerkte uren, ploegentoeslagen en verlof verstuur je met één druk op de knop naar je salarisadministratie waarna deze worden meegenomen in de salarisverwerking. Medewerkersgegevens voer je slechts op één plek in. Deze worden volledig automatisch in je uren- en planningssoftware overgenomen. Voorkom dubbele invoer, bespaar kostbare tijd en werk efficiënter door je urenregistratiesoftware te koppelen aan onze personeels- en salarissoftware!
Onze software is aan meer dan 40 uren- en planningssoftware te koppelen, zoals bijvoorbeeld Booq en ShiftBase. Eenvoudig, snel en foutloos!
Van mode en wonen tot parfumerie en dranken: de diversiteit in de detailhandel is groot!
Met Van Winssen Personeel en Salaris haal je een zeer ervaren partner in huis met veel kennis van jouw cao en van de voor jou geldende de wet- en regelgeving. Daarom kunnen wij je echt werk uit handen nemen, waardoor jij tijd kunt steken in je onderneming!
Omdat wij de salarisadministratie verzorgen voor een groot aantal winkels, webwinkels en boetieks, kennen wij de vele cao’s in de detailhandel en hun eigen bijzonderheden erg goed. Door ons als experts in te zetten, heb je altijd vakkundig en persoonlijk advies bij de hand.
Wil je weten wat we voor jou kunnen doen? Neem direct contact met ons op of vraag een offerte aan en wij zoeken contact met jou.
Door je eigen documenten, zoals je contracten, contractverlengingen, je personeelsreglement en andere zaken, te koppelen aan de personeels- en salarisadministratie, kun je deze met de Word-koppeling met één druk op de knop invullen met de gegevens van je werknemer, zijn contract en zijn arbeidsvoorwaarden.
Het invoeren van alle gegevens van je werknemers, zoals persoonsgegevens, contractgegevens en arbeidsvoorwaarden, hoeft dus maar op één plek gedaan te worden: Personeel en Salaris Online. Jouw personeelsadministratiesoftware en salarissoftware in één. Dit verkleint de kans op typefouten en bespaart je veel tijd!
We laten je graag zien hoe jij je eigen documenten eenvoudig kunt bewerken en koppelen aan je salarisadministratie!
De tarieven van salarisadministratie uitbesteden zijn afhankelijk van de branche, cao, het aantal werknemers en de wensen op het gebied van automatisering en HR. Bij ongeveer 20 medewerkers bedragen de kosten circa € 10,- tot € 16,- per medewerker per maand. Je betaalt achteraf en alleen voor de medewerkers waar in die maand een salarisberekening voor is gemaakt.
Werk efficiënter, voorkom dubbele invoer en bespaar kostbare tijd door je HR- en salarissoftware te koppelen aan je andere softwaresystemen.
In totaal is onze software te koppelen aan meer dan 40 uren- en planningssoftware, zoals bijvoorbeeld Booq en Shiftbase. Gewerkte uren, toeslagen en verlof worden met één klik door jou verzonden naar de salarisadministratie en meegenomen in de salarisverwerking. Werknemersgegevens voer je op één plek in. Deze worden automatisch verwerkt in je planningssoftware. Eenvoudig, snel en foutloos!
Ook met bijvoorbeeld a.s.r., voorheen De Amersfoortse, voor je verzuimverzekering en met bijvoorbeeld Exact, Twinfield of Unit4 voor je boekhouding zijn eenvoudig koppelingen te maken. De meeste koppelingen zijn door ons vlot en tegen lage kosten te realiseren, door onze ruime ervaring.
We helpen je bij het eenvoudig registreren van de gewerkte uren en het vertalen van deze uren naar een overzichtelijke loonstrook. Besteed daarom je salarisadministratie uit en vraag vrijblijvend je offerte aan.